Ihop<3 och blandat

Idag så är jag på G att göra slut med min pojkvän som jag har varit ihop med sen mars.

Dom senaste dagarna har det varit lite upp och ner vet inte vart jag har varit
men nu så vet jag hur jag ska stå för mig själv.

Mariina ja vi har börjat hälsa på varann nu elr det är mest jag som åker till dom.

Om ungefär 10 dagar så åker jag och sanna till grönan.

Jag och Sanna började åka till grönan tillsammans sen 2007.
 
I år ska vi åka frittfall och insane!!!!Så håll gärna tummarna för oss, vi kan ju hoppa av:D

Vi åker typ allt, Jag har sovit över hos henne och hjälpt henne med hennes lille brorsas kalas det var väldigt jobbigt!!!!!!

Dom lyssnade inte alls vad vi sa!!

Jag har inte träffat Ebba på 1 helt år ungefär det börjar trötta ut mig.

Vi försöker absolut åka till varann men det är lite svårt att övertala mammor!


Det var allt för i dag pözz pözz <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0