Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

änkligen får jag åka flygplan.

okej nu kanske ni tänker såhär vadå jippi vadå änkligen åka flygplan??

jo det är såhär jag har aldrig åkt flygplan

men nu den 25 december så ska jag åka till spaninen!!!!

det kommer bli så roligt.

vi kommer vara på ett jätte fint hotell.

nära stranden.

kommer inte ha med min dator så jag kan inte skriva nått i min blogg

eller vara inne på msn



vi hörs


puss hej


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hur länge ska du stanna i Spanien?

2009-11-29 @ 17:23:48
URL: http://isaloll.blogg.se/
Postat av: Elliz

8 dagar

2009-12-13 @ 11:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0